Kanotur Atnadalen

Kanotur Atnadalen

torsdag 9. juni 2011

Jakt Delen



Det var nok jakt delen som jeg husker best. Da jeg fikk skutt meg en and på kvelds tid og kalde dager på rådyrjakt hvor sola stekte i nakken min, samt tiuren min på toppjakt. Men også elgjakta hvor vi fikk skutt elg midt i ei å, og samarbeidet oss jaktara imellom. Men teorien om jakt og teori om hund er også ting som har gravd seg inn og sitter der som et fint minne. Spillplasser, foring av rådyr, toppjakt og de sosiale stundene i skogen sammen med en herlig gjeng. Takk for et fantastisk jaktår.

4 kommentarer:

  1. Vi har hatt utrolig mange fine dager ute i skogen dette året :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er fantastisk det vi har fått opplevd innen jakt dette skoleåret!

    SvarSlett
  3. Helt enig med resten av kommentarene ;)

    SvarSlett